wtorek, 7 maja 2013

Uwaga!

Sprawy ogólne.


1. Nie opisuję pewnych scen, ale łatwo się domyślić, że są. Myślałam, że to oczywiste.
2. Ktoś pytał, czy może napisać pierwszy rozdział. No a dlaczego nie? Nie bardzo rozumiem o co chodzi, prosiłabym o wyjaśnienia, czemu do mnie to pytanie? Przecież nie mam nic do tego, czy ktoś zakłada bloga, czy nie ;)
3. W związku z tym, że u mnie piękna pogoda, nie mam zamiaru siedzieć na kompie, więc rozdział dopiero w niedzielę.
4. Dziękuję za wszystkie komentarze i podpowiedzi oraz propozycje. Jest mi niezwykle miło, że dalej to czytacie.
5. Do wielkiego finału parę rozdziałów. Kontynuacja chyba na tym blogu.
6. Nie odzyskało mi danych częściowych, a miałam taki bonusik na moim kingstonie :(. Trudno. Może napiszę od nowa.
7. Jakieś pytania? Śmiało.


Pozdrawiam, Ayidia.



Słodko, nie?
Domyślcie się kto to ;)

7 komentarzy:

  1. A mi się wydaje że tamtej dziewczynie chodziło o napisanie rozdziału do twojego opowiadania. W sensie że ona napisze np. 34 rozdział. Chyba o to jej chodziło.

    U ciebie ładna pogoda a u mnie burza. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojjoj, współczuję. Ja zaraz idę na boisko. Jak burza to wyłącz komputer! ;D

      Aaa, to głupia jestem, nie przyszło mi to do głowy. Może się odezwie jeszcze.

      Usuń
  2. OJEEEEEEJ, to ja tylu rozdziałów jeszcze nie nadrobiłam? O.O Nie rozumiem, jak to się mogło stać, poważnie. Idę czytać, pod ostatnim rozdziałem powinien pojawić za jakiś czas komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To mogę napisać rozdział? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz, ale nie do fabuły. Mam teraz ostatni plan i nie mogę go pomieszać. Nie mogę sobie pozwolić na żadną nieprzemyślaną akcję, ani wątek, bo zbliża się Wielki Finał.

      Opublikuję Twój rozdział, jeśli chcesz, ale raczej w postaci takiego bonusu. Przepraszam, ale nie uznaję takiego pisania, bo jeśli zaczęłam, to od początku, to do końca moim stylem pociągnę.

      Nie wątpię w to, że umiesz pisać, ale po prostu nie chcę "mieszania".

      Proszę, zrozum.

      Czyli jakbyś chciała, to opublikuję, ale to będzie taka równoległa rzeczywistość, okej?
      Jeśli chcesz się skontaktować:
      http://www.slodkiflirt.pl/profil/Limee

      Mój profil na SF.

      Nie obraź się na mnie... ;* Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nie,spoko.Nie obrażam się :)Daj mi swój mail to ci prześlę :D

    OdpowiedzUsuń