wtorek, 12 marca 2013

Wyróżnienia


Liebster Award
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Nominowała mnie Nersi.

Pytania:
1. Którą porę roku najbardziej lubisz? Dlaczego?

Najbardziej lubię jesień, ponieważ kojarzy mi się z beztroskim dzieciństwem. Poza tym świat staje się wtedy kolorowy i dopada mnie refleksyjny nastrój i łapię wenę do pisania.

2. Czy uważasz, że Twój charakter jest trudny? Wyjaśnij, jeśli tak.

Tak. Często chce narzucać ludziom swoje poglądy. Staram się nad tym panować, ale jest trudno. Poza tym, jestem indywidualistką i irytują mnie moi rówieśnicy, czasami miewam humory i wyżywam się na Bogu ducha winnych koleżankach strzelając nierozumianymi przez nich słowami. Wiem, złośliwa jestem.

3. Wyobraź sobie, iż został Ci jeden tydzień życia i możesz wybrać sobie jeden kraj, do którego możesz się na te siedem dni przeprowadzić. Jakie państwo być wybrała i dlaczego?

Japonia. Fascynuje mnie tamtejsza kultura.

4. Bardziej podoba Ci się życie na wsi czy w wielkim mieście?

Wieś. Cisza, spokój, czyste niebo, gwiazdy na niebie „niezatrute” światłami ikon, spacery środkiem drogi ze zwierzętami…

5. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską? Wyjaśnij.

Nie wierzę. Kiedy znasz kogoś na wylot, prędzej czy później zaczynasz coraz bardziej tęsknić za towarzystwem drugiej osoby. Jednej stronie będzie zawsze bardziej zależało.

6. Czy jakiś dzień z przeszłości wyjątkowo odznaczył się w Twojej pamięci? Co to był za dzień?

Tak. Dzień zgonu mojego najlepszego psiego przyjaciela, z którym się wychowywałam, dorastałam, zwierzałam mu się. Dożył 13 lat. Miał wtedy tyle samo lat co ja.

7. Co sądzisz o karze śmierci? Czy potrzeba ją wprowadzić?

Nigdy. Kamieniołomy, ale nie śmierć. Żaden powód nie jest dobry, by zabijać.


8. Co czujesz, gdy widzisz bezdomnego na ulicy?

Chce mi wyskoczyć serce i chciałabym od razu go zabrać do domu, lub wybudować przytułek, ale nie mogę. Czasem daję jakąś kasę i uśmiecham się życzliwie, bo wiem, że ci ludzie cierpią z powodu niechętnych spojrzeń im rzucanych.

9. Często kłamiesz?

Nie wiem, chyba nie bardzo. Czasami. Zazwyczaj jak się wygłupiam, ale potem się przyznaję.

10. Co najczęściej wyprowadza Cię z równowagi?

„Dalej oglądasz te chińskie bajeczki?” – Bez komentarza. Nienawidzę tego.
Poza tym, nietolerancja innych ludzi, jeśli chodzi o gust i zainteresowania. Ja nigdy nie krytykuję czyjegoś hobby. Spojrzenie na świat, tak, ale zainteresowania, nigdy.


11. Przeszkadza Ci pretensjonalność w innych ludziach (albo sobie)? Jeśli tak, dlaczego?

O tak! Nienawidzę tej wszechobecnej sztuczności i zmanierowania. Szczególnie denerwuje mnie to u koleżanek, wszystkie takie są. Kreują się na kogoś innego, bo chcą być takie „sUuuPeR”, przez co wypadają nienaturalnie.

Dziękuję za nominację.

Nominuję:
http://rocznik-lily-evans.blogspot.com/2013/03/rozdzia-9.html#comment-form
http://blask-gwiazdy-nadziei.blogspot.com/

Wiem, że to za mało, wybaczcie, ale raczej nie czytuję blogów.

Pytania:
1. Jakiej muzyki słuchasz?
2. Co chciałabyś w sobie zmienić, gdybyś dostała taką szansę? Dlaczego?
3. Uważasz, że świat dąży do samozagłady?
4. Coś paranormalnego Ci się kiedyś przytrafiło? Widziałaś jakiej dziwne zjawisko?
5. Masz jakieś zwierzę?
6. Jest ktoś w Twoim otoczeniu, kto ma na Ciebie zły wpływ?
7. Jakie jest Twoje hobby i od kiedy się tym interesujesz?
8. Jesteś indywidualistką, czy raczej podążasz za tłumem?
9. Jakie masz najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
10. Co czujesz, gdy mijasz bezdomne zwierzęta? Pomagasz im jakoś?
11. Czy zdarzyło ci się kiedyś bezwiednie coś powiedzieć na głos, albo zaśpiewać, kiedy nie wypadało, np. w kościele? Jeśli tak, opowiedz o tym.


P.S.
Planuję w niedalekiej przyszłości założyć drugiego bloga o Hatsune Miku, też opowiadanie. Już teraz o tym mówię, bo kto wie, może się kiedyś zainteresujecie?
Pozdrowienia ;).

10 komentarzy:

  1. Heh, pierwsza! ;) Odpowiedź do PS'a: Tak, zainteresujemy się tym. Obyś założyła go jak najszybciej. (pisząc to nie umiem usiedzieć w miejscu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym, żebyś skupiła się na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko,przecież go nie zostawię ;). Dla mnie ten blog jest najważniejszy. A do bloga o Hatsune mam napisane kilka rozdziałów, ale chcę, żeby chwilę poleżały.

      Usuń
  3. Do bloga codziennie dodaje się jakieś notki.. a ty dajesz raz na tydzień ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może mam nie spać, żeby napisać nowy rozdział?

      Usuń
  4. Nie żeby od razu nie spać, ale myslę, że gdybyś napisała jeden dłuższy rozdział i podzieliła go na 2 części, to błoby lepsze rozwiązanie, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, może to i dobry pomysł, ale nie jestem robotem. Mam też swoje życie ;). Ale zastanowię się nad tym, chociaż gdy nie ma weny, to pisanie nie przychodzi tak łatwo.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szoda że już nie piszesz :(

    OdpowiedzUsuń